MOTIVASI MINGGU INI

MOTIVASI MINGGU INI

TENTUKAN SENDIRI DIMANA ANDA INGIN BERADA 5 TAHUN DARI SEKARANG

TENTUKAN SENDIRI DIMANA ANDA INGIN BERADA 5 TAHUN DARI SEKARANG

Tuesday 29 January 2013

I AM A MONEY MAGNET


Pejam celik kita akan meninggalkan bulan Januari masa berlalu sangat pantas.Adakah kita bertindak,bergerak,berjalan seiring dengan peredaran masa?Adakah kita masih hendak hidup biasa-biasa?Adakah kita sudah berpuas hati dengan apa yang kita ada sekarang?.Jawapan hanya anda yang tahu.Bagi aku setiap minit amatlah bermakna kerana banyak perkara yang belum lagi di lakukan.Tiap-tiap hari aku akan pandang ke cermin melihat sama ada...adakah aku masih lagi hensem hehehehe...adakah aku sudah berjasa pada agama ,bangsa dan keluargaku?Tiap-tiap hari itulah yang bernain di fikiranku....

Mungkin bagi pada orang lain tidak penting tetapi bagiku ia amatlah penting.I am a Money Magnet.WoW! ....amat teruja apabila menyebut perkataan tersebut.

Hari ini saya nak mengulas berkenaan Money @ Duit.Ramai orang berkata takpe duit tak banyak .Kita hidup sederhana aje.Hidup biasa-biasa jer.Kalau lah anda tahu berapa seronoknya mempunyai Money or Duit yang banyak anda tak akan BERANI berkata sedemikian.Money akan sentiasa jadi Magnet.

Kenapa anda perlu ada duit?Pendek kata kalau ada duit ialah orang yang Kaya Duit itulah hakikatnya.

Bila anda ada duit anda boleh menyumbang,bersedekah,bercuti,dan beli apa saja yang anda nak tampa memikirkan berfikir banyak kali.Kerana kebanyakan orang kena berfikir sekurangnya 3 kali sebelum menyumbang,membeli atau memberi.Itulah saya beberapa tahun yang lepas .Hampir setiap perkara perlu di fikirkan dan jawapanya sering TIDAK MAMPU  akhirnya saya kecewa.

Mengapa anda perlu menjadi Kaya?

Cuba anda pejam mata dan bayangkan apa yang anda dapat lakukan bila menjadi Kaya?
Berapa banyak anda dapat menyumbang?


Semuanya bermula dengan NIAT. Kebanyakan orang nak kaya ,anda takkan Kaya.Nak kaya sahaja tak cukup untuk membuat anda kaya.Tanpa tindakan Kaya takkan jadi kenyataan. Lebih bagus kalau di buat dengan Usaha(tindakan) dengan Doa.Supaya anda KAYA dunia dan akhirat.

Atas sebab tersebut saya melancarkan Seminar Berani Kaya 2013.Dalam seminar ini Rahsia Menjadi Kaya Didedahkan.Sila like FB Berani Kaya 2013 untuk mengetahui maklumat berkenaan seminar tersebut.Tarikh yang sudah di tetapkan di Kuala Lumpur ialah pada 17 feb 2013 tempat bakal di sahkan dalam masa terdekat.

Sekian perkongsian Ilmu kurnian ALLAH. Yang baik dari ALLAH yang kurang hanya dariku.

Every Day Is Raya Day.

Shafiz Azmi
-Shaz-









0 comments:

Post a Comment

SEMINAR BERANI KAYA 2013

SBK 2013 MELAKA

BLOG MOTIVATOR