MOTIVASI MINGGU INI

MOTIVASI MINGGU INI

TENTUKAN SENDIRI DIMANA ANDA INGIN BERADA 5 TAHUN DARI SEKARANG

TENTUKAN SENDIRI DIMANA ANDA INGIN BERADA 5 TAHUN DARI SEKARANG

Sunday 27 January 2013

Seminar Berani Kaya Komunikator Profesional-Dato ROSLAN AB HAMID


Sesuai dengaan tajuk Seminarku BERANI KAYA 2013, Komunikasi adalah sangat-sangat penting dalam semua perkara. Kebanyakan ketua atau leader yang bagus adalah orang yang sangat-sangat pandai berkomunikasi Rata-rata peserta masih malu-malu nak bercakap lebih-lebih lagi di khalayak ramai. Penting untuk kita belajar untuk berkomunikasi atau bahasa pasarnya ialah bercakap dengan cara yang betul. Terima kasih Dato Roslan kerana sudi berkongsi ilmu yang amat bermanfaat.

  

Bergambar bersama Dato Roslan

Dato Roslan AB Hamid adalah salah seorang sahabat yang amatku hormati,Cara beliau berkomunikasi membuatku jatuh Cinta. Jangan salah sangka yer.maksud saya ialah cara beliau menglontarkan kata-kata membuatku terpegun betapa hebatnya insan ini berkomunaksi. Dato Roslan amat mesra dan ramah untuk melayan semua pertanyaanku. Terima kasih ALLAH kerana memberiku peluang untuk berjumpa dengan salah seorang Mentorku Dato Roslan. Apa pun semalam terlalu banyak ilmu yang di turunkan beliau kepada semua peserta.

Berape ramai yang memilih untuk tidak berkongsi ilmu kurnian ALLAH? Berape ramai yang ada perkara untuk di kongsi tetapi memilih untuk berdiam sahaja .Berapa ramai ada ilmu untu menjadi Kaya Dunia dan Akhirat tetapi hanya berdiam sahaja.

Atas sebab tersebut saya melancarkan Seminar Berani Kaya 2013 yang di lancarkan di Masjid Al-Azim Melaka semperna Karnival Ekspo Maulidul Rasul peringkat negeri Melaka. Sila like FB page BeraniKaya2013 untuk mengetahui tarikh Roadshow di lokasi berhampiran anda,Tarikh yang sudah di comfirmkan ialah di Wisma MCA pada 17 Feb 2013. Harganya sangat murah Rm50 seorang kalau anda bawa 3 orang hanya perlu membayar  Rm100 sahaja. Anda juga boleh membawa anak yang berumur 16 tahun ke atas.Kenapa  anda perlu masuk seminar ini ialah anda akan dapat ilmu sambil beramal. Setiap 30% kutipan akan di salurkan ke Tabung Kemanusian seperti Gaza,rumah anak yatim dan rumah kebajikan.

Saya mempunyai pengalaman & ilmu yang di pinjamkan kepada saya oleh ALLAH. Menjadi tanggungjawab saya untuk berkongsi dengan harapan dapat memberi inspirasi kepada anda yang dalam dunia ini tiada yang mustahil. Semua bermula dengan niat . Maybe abg saya Bro Afdlin Shauki memilih untuk berjihat untuk pergi ke Gaza.Saya memilih untuk berjihat dengan memberi ilmu & pengalaman yang di pinjamkan oleh ALLAHkepada saya apabila tiba masanya ilmu ini perlu di pulangkan kepadanya.

Akhir sekali yang baik datang dari ALLAH yang kurang dan buruk datang dari saya.Dengan rendah diri saya menjemput anda ke Seminar BERANI KAYA 2013.Rahsia Menjadi Kaya Didedahkan. Jangan lupa Tag Line saya Every Day Is Raya Day. Ingat raya ingat Shafiz Azmi.

Shafiz Azmi
-Shaz-


0 comments:

Post a Comment

SEMINAR BERANI KAYA 2013

SBK 2013 MELAKA

BLOG MOTIVATOR